Genmab — December 2019
-
Spørgsmål til Zealand Q&A er meget velkommen.
-
En sorgens dag!
-
Drømmer ? Det er simpel matematik
Hvis Darzalex salg stiger 100% hvad det tyder at lande over i 2023 så skal kursen vel også 100% op og hvis man vil med på denne stigning skal man med på vognen allerede nu. Stigningen i kursen sker som regel hurtigere end den forventede stigning i salget. Hertil er der så evt pipeline overraskelser som kan give yderligere boost op mod de 4000kr -
Jeg har små 35 år til pensionen, så jeg har på ingen måde travlt. Så at sælge til 3t.kr. indenfor de næste år er ikke så interessant

-
Tror du skal se casen fra en anden vinkel. Hvis du vil med op til de 3000 fra nuværende niveau er det nu du skal ind. Hvis du vælger at gå og vente på en super nyhed fra piben når du ikke om komme med. Genmab er bull på både kort, mellem og langt sigt og med et Dara peak sale på 10 mia holder Dara hånden under kursen og Dara kan sagtens trække kurs 2000 og lidt mere de næste 5-10 år efter min mening. Dem der går tungt ind på nuværende niveau må jo tro på casen og shorterne er på vej
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind