Genmab — Oktober 2019
-
I dag er en god reminder om, at GEN ikke har noget med pharma at gøre - hele pharma cash flow'et er committet til en højrisikabel udviklingsportefølje og enhver form for cyklisk sikkerhed / stabilitet i aktien ryger med badevandet som følge
-
Novo er da også skvattet ned de senere dage.
-
Novo ned med næsten 7% den seneste uge.
-
good one
-
Only Amgen pays more than GEN
-
Only in succesful companies you see exercise of warrants. How many exercise of warrants do you see en Pandora these days? So be happy that there are warrants to be exercised!
-
1.320 plejer at være et stærkt gulv.
-
jeg har ingen fornemmelse af, at der findes nogen form for substantiel aktiebesiddelse hos medarbejderne i GEN
-
…det plejer at være et godt pejlemærke for fremtidig succes
-
Raun: altid er et stærkt ord. Ikke engang Apple har altid haft succes. Men exercise af warrants er da en stærk indikation på at noget er gået godt de forgangne år. Ingen exerciser da en warrant med tab i (selvom det skete vist en gang i GEN for et stykke tid siden)
-
jeg har altid syntes at det er noget underligt noget at kalde GEN en succes på baggrund af, at man var lige ved at slå selskabet ihjel
-
set over tid mål fra børsnoteringen i sin tid, kan GEN lige akkurat slæbe sig op til den nedre del af gennemsnitligt afkast til aktionærerne
-
nu var jeg ikke aktionær dengang JV, men siden JvdW blev CEO er det vel gået ok godt?
-
you tell me - er der sket andet end dara, der bidrager til værdiskabelsen?
-
dara røg i øvrigt I klinikken i 2006
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind