Genmab — September 2019
-
Hvis man skal sælge stort ud f.eks. når man åbner en short position er det bedst at gøre det i ly af en positiv begivenhed. På den måde sikrer man sit salg uden at kursen går helt i gulvet.
-
Vi har set den slags et utal af gange i mange aktier.
-
Det uagtet om det har noget med short at gøre eller bare "sell on facts".
-
Var det mig som skulle sælge stort ud på positiv nyhed ville jeg vente til stigningen ramte noget der ligner en top i tossetimen.
-
Lyder plausibelt HTH.
-
Påfaldende som det ligner udviklingen i US i går.
-
Jeg synes også det ligner det mønster vi så for et par uger siden i biotek generelt. Hver gang der rygtes små positive pip i handelskrigen, går en rotation væk fra biotek over i cyklisk. I og med GEN er en af de biotekaktier der er steget mest, tages der gevinst ifm gode nyheder. Jeg tror helt sikkert det er midlertidigt ligesom sidst !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind