Genmab — September 2019
-
Price Target $30 / 2,018 DKK Our PT is derived from a DCF through 2030E that uses a 10% discount
rate and 0% terminal growth rate. The revenue drivers in our model
are Darzalex, late-stage partnered products ofatumumab and
Teprotumumab as well as early stage proprietary compounds -
-
Fin omsætning og kursudvikling i dag.
-
Nu er det her jo ikke en vws side, men i anfægter en pige på 16, at hun ikke er 100% ren i sine handlinger. Tror i at i hun sætter sig ned og beregner hvordan besætningsmedlemmer kommer hjem, når hun tilbydes lift til US. Det har ikk skyggen af relevans af den indsats hun bidrager med.. selvom jeg er med på, i er mere til olie og kul..
dk ender med et gigantisk + på grøn omstilling, som følge af visionære smede i Vestjylland og politisk ønske om at give det chancen, tidligere.. 
-
Mit indlæg har du helt misforstået. Jeg har intet mod grøn energi etc., men når man løfter den moralske fane højt stiller det særlige krav til egen moral. I øvrigt kan jeg ikke forstå, at nogen kan tage GT alvorlig når hun påstår at jorden går under i 2030. Nå det høre nok hjemme i et andet rum, sorry

-
on CANDOR " The inclusion of Kyprolis is especially beneficial in patients with higher-risk disease (versus, for example, the MAIA trial combination of Darzalex+Revlimid+dexamethasone, which produced excellent results but less striking benefit for higher-risk patients)" https://www.myeloma.org/cure-blog/new-drug-combinations-show-promising-results
-
TV abstract siger ikke så meget https://cslide.ctimeetingtech.com/esmo2019/attendee/confcal/presentation/list?q=tisotumab
-
god eftermiddag. Hvor finder jeg - nu om dage - en brugbar mæglerstatistik på genmab ?
-
Mæglerstatistik på Genmab mfl. er anonymiseret på Nasdaq.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind