Genmab — August 2019
-
Split dosering og 90 min (accelereret dosering) er to forskellige ting. Split dose er ½ dosis over to dage, som derfor kun tager den halve tid hver dag. 90 min er fuld dosis indgivet med højere hastighed. Man skal stadig præmedicineres med 90 min, så der er under alle omstændigheder tale om en tidsbesparelse fra 90 til 6 min. Og så begynder man først den accelerede dosering fra og med 3. dosis. Split dosis er kun den 1. dosis.
-
-
God morgen

-
God morgen.

-
AU:
Køb/Salg
Handel i porteføljen (Køb/Salg): Køb
Aktie: Genmab
Kurs: 1243,00
Andel i procent: Øges fra 2,5% til 5%Begrundelse
Genmab har i dag bekræftet bruddet på modstanden ved kurs 1225, og vi øger derfor andelen til standardpositionen på 5%. -
Det var den 6/8.
-
Har han slet ikke været på banen før eller efter Emi?
-
Forstår ikke i taler om Novod m.h.t. analyse, Nordea er helt glemt her hos mig. Vi ved ikke engang med sikkerhed om det er hans hjælper Ilsø der laver analyserne, eller ham selv. Ud fra vægtningen af emner, tror jeg personligt helt klart, at det er Ilsø der skriver dem. Det er muligt at Novod havde en pointe med døde penge på et tidspunkt, men ellers er deres ultratynde analyser både vægtet forkert, mangelfulde grænsende til undren og generelt intetsigende.
-
Det skyldes måske også at Nordea indførte et meget styret setup for analyser. Som de selv skriver, kan selv små ændringer i deres nøgletal betyde kæmpeændringer i værdisætning.
-
Det er jo ikke kun på Genmab, Nordea er ude i tovene, de er alt for ofte fejl på den. I sin tid var Novod fremadrettet og risikovillig, hvilket han høstede megen respekt for, ikke mindst hos mig. I dag oplever jeg præcis det modsatte og tager ikke notits af det der kommer. I dag ved jeg ikke om han blot havde en heldig periode dengang, eller om han, hvis han fik lov, igen ville komme med en grundig opsigtsvækkende og målsættende analyse. En der flytter hegnspæle, som tidligere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind