Genmab — August 2019
-
Trump har kun en måde at forhandle på og det er lige på. Han har oplevet at tidligere præsidenter ikke er lykkedes med at nedbringe underskuddet med Kina, så derfor mener han at den nuværende strategi vil fungere.
-
Der er dog en stor forskel på Trump og så den kinesiske leder, og det er at Trump skal genvælges. Kineserne kan jo "blot" vente til Trump ikke er der mere.
-
Nej det kan de ikke, og det stærkeste signal vil rent faktisk være en præsident fra det demokratiske parti der følger den samme linie - det vil fortælle dem at dette vil være "the new normal".
-
Enig i det med ofrene. Det er nemmere at bringe dem i et diktatur end i et demokrati.
-
-
Hans-Henrik: http://www.proinvestor.com/debat/76927
-
Trump er den eneste der konfornterer kineserne. Alle (Obama, EU mm) mener jo at kineserne spiller urent spil og Trump er den eneste der gør noget ved det. Trump har været god for aktierne med bl.a. den første skattereform i 35 år. Hvis Trump ikke genvælges vil du se en nedgang på markedet generett, så alt det had til Trump er lidt malplaceret hos aktieinvestorer
-
Det er ikke noget mål i sig selv at "gøre noget". Det skal være konstruktivt også, og det er det ikke. Han har sat sig i opposition til alle, også dem der ville have bakket op om hans egen politik mod Kina, Rusland, Iran og Nordkorea. Hvad har han opnået ? Intet. Både verden og US er blevet splittet. Det er ikke måden der leverer resultater. Jeg er ikke sikker på at det er sandt at aktieinvestorerne har haft glæde af Trump. men hvis det er sandt, så er aktieinvestorer jo også en slags mennesker
-
hvis man havde troet at kineserne bare sagde ja tak til Trumps krav om ændringer er man måske en smule naivt. Det koster på den korte bane, men jeg tror det lykkes på den lidt længere bane
-
Obama var lidt af et bløddyr og skulle man vælge mellem Hillary og Trumpeten tror jeg vi er bedst tjent med Trumpeten. Mest foruroligende er at det ikke ser ud til der er nogen kandidater af højere kaliber derover for Sanders og Hillary er ikke på min liste over mulige kandidater og Clint Eastwood er også ved at være en halvgammel gunslinger uden den store slagkraft
-
Problemet med Trump er at han fuldstændig fokuseret på hans egen næsetip. Stort set alle lande i hele verden er enige om at Kina snyder og bedrager. Han burde have været foregangsmand for en samlet "handelskrig" mod Kina. Så havde chancen for hurtigere afklaring været bedre.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind