Genmab — August 2019
-
Enig bikube.
-
Jeg har en stille bøn. Er det ikke muligt for visse af sidens brugere, at undgå de snart daglige politiske toner og undertoner om diverse præsidenters gøren og laden. Der er et væld af andre steder, hvor man kan tilkendegive sine meninger eller mishagsytringer. Denne tråd og dens navn er vel interessant nok i sig selv. På forhånd tak

-
Bella. Der er stort set intet politik herinde.. hvilket er en gave. Jeg følger en del andre blogs og jeg har endnu ikke oplevet en blog der er så neutral, sober og ordentlig som denne. Helge og medlemmerne herinde er i den grad udsædvanlige. Faktuelt kunne man jo kalde Trump alt muligt.. men vi nøjes med Trumpeten. Det må vel være ok.
-
God morgen.

-
-
God morgen

-
Jeg tror ikke at vi står overfor en længere nedtur.
-
Der skal bare et tweet til for at vende stemningen.
-
Hvis Trump da ellers ønsker en aftale - så giver jeg dig fuldstændig ret Nohope, det virker ikke til at han har den store fornemmelse for de kulturelle forskelle, og med sin taktik tænker jeg ikke
han er tæt på. -
Trump har kun en måde at forhandle på og det er lige på. Han har oplevet at tidligere præsidenter ikke er lykkedes med at nedbringe underskuddet med Kina, så derfor mener han at den nuværende strategi vil fungere.
-
Der er dog en stor forskel på Trump og så den kinesiske leder, og det er at Trump skal genvælges. Kineserne kan jo "blot" vente til Trump ikke er der mere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind