Genmab — Juli 2019
-
-
"Forøgelsen af dens aktiekapital med 427.500 ordinære aktier som følge af udstedelsen af 427.500 ordinære aktier (de "Nye Aktier") til en nominel værdi af DKK 1 pr. Aktie i form af 4.275.000 ADS'er i forbindelse med øvelsen.Tegningskursen på 1.181,80 DKK pr. Ny aktie svarer til den offentlige tilbudspris på $ 17,75 pr. ADS til den amerikanske dollar / DKK-kurs på 6,6580 DKK . Bum.
-
Det er også det spørgsmål jeg stiller mig. Kan Genmab skabe værdi for andre end ledelsen og bestyrelsen? Resultaterne de levere har de sidste 4 år konstant blevet nulstillet af givtige warrantsprogrammer, emissioner, en fejlet forventning og daras virkning i lungekræft (-20% på kursen) og ikke mindst af drømmene om at opbygge genmab til et pharma selskab, hvilket har udsigt til at realisere sig i 2025. Udgifterne til udvikling er også usikre.
-
-
@kkjoel 15.48. Shortpositioner har jo ligget mellem 3.3 til 5% de sidste 12 mdr for positioner over 0.2%. Men tror du har ret i de er ved at trække sig. Tror dog ikke det har noget med emmisionen at gøre. Det er vel de samme fra top 20 som har købt i GMAB formoder jeg så ingen nye professionelle efter min meming. Blackrock, Vanguard, Artisan, Wellington, Fidelity, Oppenheimer m.m sidder jo i forvejen på over 52% af GEN så at de skifter over til GMAB ændre vel ikke det store ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind