Genmab — Juli 2019
-
Så nogle af de større eksisterende investorer har kunne bruge det til abitrage. Køber en stak i US med rabat for så at sælge tilsvarende på noteringen i Kbh
-
Underwriters er dem der facilitere hele emissionen
-
Så vidt jeg kan se agerer de på vegne af underskriverne: BofA Merrill Lynch, Morgan Stanley and Jefferies, on behalf of the underwriters, notified Genmab of the underwriters’ exercise in full of their previously announced option to purchase up to 4,275,000 additional ADSs,
-
Troldmand...Kan man købe en ADS i USA og sælge den som en aktie i København? Det lyder altså usædvanligt.
-
Det tror jeg bestemt ikke man kan, og er heller ikke det jeg mener. Jeg hentyder blot til der har været abritage for de store investorer. At købe de nye aktier med rabat, og sælge et tilsvarende antal fra deres eksisterende beholdning i Kbh. Så veksler man en hurtig og gratis gevinst på 3%
-
Ok..Jeg er med. Det var det vi gjorde med SAS i gamle dage.
-
Har også gjort dem med Questerre Energy.
-
det - ikke dem
-
God morgen.

-
Jeg er i Mio-klubben i morgen om bla. Genmab. Vil prøve efter bedste fair evne, at referere holdningerne blandt deltagerne her i chatten til noteringen i US og
kapitalindhentningen i denne forbindelse. -
Lyder godt.
.du må give Lau noget at tænke over.;-) -
Han er på ferie.
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind