Genmab — Juli 2019
-
Eller måske shorterne kører den op inden mandag for derefter at banke den ned?
-
Det er kun speciel indbudte der får mulighed for at købe aktier i sådan en retter emmision
-
Der er da ikke nogen blanket du kan udfylde....?
-
Danske bank er også med. Så det er da bare at ringe til dem og spørge
-
Men ja jeg betragter det som en rettet emmision hvor der pga US notering er et mindre prospekt med
-
Back in The days hvor jeg for alvor fulgte biotech så jeg en del sådan rettede emissioner i div cns selskaber
-
I US
-
Hvis alle og enhver kunne bestille så vil der være klar instruktion til det. Og også annoncer om det
-
Og du føler dig stensikker på at udbyderne kan undgå at tildele større "short-huse" en del af kagen? (Jeg forstår godt GENs interesse, men bankerne.....? De vil da vist bare tjene penge - loyalitet er ikke et ord i deres ordforrråd nu om dage, er det?)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind