Genmab — Juli 2019
-
Raun, værdiløst er det vel ikke. De kan jo bare sætte prisen ned. Selv kopi medicin koster mange penge og personligt giver jeg gerne lidt mere for den orginale vare. Eksempelvis antibiotika kan du få meget billigt fra Indien hvorimod orginal Pfizer stadig sælger godt til en væsentlig hæjere pris.
-
Jazzz, forsøber sådan set bare at give en bud på værdisætningen af Genmab from mod patentudløb. Selvfølgelig forventer jeg Genmab udvikler nye produkter som rykker kursen opad. Men da Darzalex vægter kolosalt meget skal der jo nogle virklig gode produkter til at evt. erstalle Dara og dermed opretholde eller hæve aktiekursen
-
Som langsigtet investor, synes jeg faktisk at det er vigtigt at have fokus på patentudløbet af Darzalex.... I debatten bliver der kun snakket om hvor meget vi og analytikerne mener at Darzalex salget kan generer i årene der kommer.... Og i og med at debatten kun har fokus på Darzalex salget i årene der kommer. Så skal man vel også på et tidspunkt indregne patentudløbet.... Og mit spørgsmål går jo selvfølgelig kun på Darzalex. - Det er det eneste vi kan forholde os til og egetlig skal forholde
-
Stockbull, jeg synes egentlig det er et godt eksempel du kommer med... Det vil i hvert fald være med i mine overvejelser omkring hvornår jeg skulle mest lukrativt skulle sælge mine aktier ift. forventninger/indtjening vs. patentudløb..... For på et tidspunkt vil vægtskålen jo tippe til en faldende PE grundet patentudløbet...
-
Det lyder plausibelt nohope.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind