Genmab — Juni 2019
-
Eatwell: We also project daratumumab milestones of DKK 1.5 billion in 2019, which mostly relates to sales-based milestones. This includes $150 million milestone for sales exceeding $3 billion in a calendar year as well as a milestone for exceeding $2.5 billion in a calendar year.
-
Spændende hvor meget Q2 stiger i forhold til Q1. Det vil give en pejling om hvor meget H2 skal rykke efter Maia approval.
-
Jeps..RTOR på SC...:-)
-
Men gerne noget kortere tid ved FDA.
-
Ja det vil være fedt at starte 2020 med approval..
-
præcist - du skulle have hørt vores outrage da GEN introducerede deres "Three-Pronged" extensive bull-shit I deres dødskramper
-
jeg troede egentlig at det vås kom fra bestyrelsesformanden, men nu tror jeg at det var JvdW, der stod bag
-
Nå så røg den under 1200 igen...same shit as usual. Jeg går ud og nyder vejret.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind