Genmab — Juni 2019
-
Ja Thomas det havde jeg håbet var grunden til den lange behandlingstid - et spørgsmål til Jan ved næste Q&A må være hvorledes/hvornår man kan gøre sig forhåbninger om godkendelse af Darzalex som maintenance behandling - for det er indbygget i nogle af disse fase III studier. Måske stadig for tidligt at håbe på dette, men det var hvad jeg håbede kunne gemme sig i en lidt større ansøgning og "længere" behandlingstid.
-
Var Maia ikke blevet godkendt, så var kursen formodentligt blevet halveret. Nu foreligger godkendelsen der sikre, at Genmab sagtens når det forventede salg, og den usikkerhed, der fik kursen til at falde fra 1221 til 1148 på mindre end en uge er fejet af vejen, hvor skal det kun give 3-5% stigning? jeg tror det er en meget konservativ udmelding.
-
Har måske været linket til, men lidt om Tiso profil https://www.onclive.com/onclive-tv/dr-hong-on-the-mechanism-of-action-of-tisotumab-vedotin-in-cervical-cancer
-
Jeg tror en del af faldet skyldes Nasdaq listing og at Genmab meget overraskende muligvis vil hente penge kombineret med udeblivelsen af MAIA godkendelse - nu kom den ene på plads og forhåbentlig ved vi i løbet af de kommende uger mere om Nasdaq listing og emission
-
Jeg mener også at vi skal op omkring 1230 idag. Desværre nok en masse kortsigtet der sælger ud idag. Forhåbentlig kommer de store på købssiden
-
Bliv nu ikke skuffede, men lige nu kan alle gæt være rigtige. Tror dog fortsat på fornuftig stigning, at vi nok starter dagen i området 1180 og at resten af dagen så må tegne retningen. Men ren mavefornemmelse og sukker har ret i at overvejelserne er mange.
-
Simon Hagbart Madsen fra Jyske bank gør da også hvad han kan, for at holde optimismen i ave. Han skriver at en sådan godkendelse normalt tager 3-4 uger og denne tog 15 uger. Det kan så tvivl om målet kan nås i år. Så vidt jeg husker, har Janssen kun udmeldt, at resultatet ville foreligge i første halvår, og det nåede de jo lige akkurat.
-
Hvis folk tror salget eksploderer tager de grueligt fejl - der står ikke en helt masse patienter klar til dara behandling da de er i gang med stamcelle - så de vil komme løbende. Derudover kapacitets udfordrin
ger. - det bliver først ved SC vi ser uptake
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind