Genmab — Juni 2019
-
Men øvelsen har jo været gjort her tidligere. Måske det vil provokere lidt kritiske spørgsmål
-
hvis tingene er som beskrevet, mangler vi vidst ingenting
-
BioNTech?
-
kan de ikke kø
bes væsentligt billigere? -
Eller et Car-T selskab. hahahaha!
-
ja det er lige det vi skal
-
I modsætning til GEN, så vil folk give penge for at få adgang til bointechs teknologi
-
ja det er det, der bekymrer mig allermest
-
Måske har vi misforstået Jan, da han talte om 50% ejerskab. Han mente i virkeligheden, at han vil KØBE 50%...
-
hahaha
-
En mulighed med US notering er også, at man kan betale opkøb med ny-udstedte aktier. Helt eller delvist
-
JV betaling i aktier kan jo lige så vel ske med aktier i Kbh. Som jeg har nævnt tidligere så har samtlige top 20 Pharma selskaber fortaget utallige investeringer i europæiske biotech selskaber noteret i Europa. Og du har også set de første 10 Big Pharma lavet det i danske selskaber
-
Absolut. Men her tænker jeg på muligheden for GEN til at handle i US.
-
Der kan jeg heller ikke se den store forskel. For det første har de rigtig mange dollars liggende fra dara salg. Men derudover kan selv en Kbh kap udv jo også bruges til betaling for evt US køb. Alt bliver bare mere kompliceret og dyre med 2 noteringer
-
You and me both. Men emissionen kan give GEN nogle andre muligheder for at agere, da der kan være noget med skat og finansiering på det amerikanske marked
-
Ma kan i den grad få sin balance til at arbejde på den måde. Men det kræver en god fortælling og nok noget mere cash flow
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind