Genmab — Juni 2019
-
@pensionisten : det er jo æbler og bananer i samme kurv, DSV og GEN kan jo ikke sammenlignes i forhold til deres forretningsmodeller. Det er jo nonsens !
-
Har GEN en forretningsmodel?
-
På ingen måde ordkløveri. Hvad pokker er GENs forretningsmodel?
-
Så vidt jeg kan se, lægger direktionen op til,at det er emissioner, der driver cash flowet.
-
Dem finder du listet i årsregnskabet
-
JV 17.24 : du tager det jo ud af den sammenhæng jeg beskrev, nemlig sammenligningen mellem DSV og GEN, det som jeg kalder forretningsmodel. Du må selv om hvad du kalder det, jeg er sikker på du ved præcis hvad jeg mener, derfor : ordkløveri. I rest my case, gider ikke den form for diskussion.
-
Polle, så burde det jo være en smal sag at redegøre for forretningsmodellen
-
Jeg kan nemlig ikke
-
Pw, de aktionærer findes ikke.
-
Der kan også være noget med arbejdet omkring børsprospekt og det strategiske arbejde omkring M&A projekter. Rachel slog mig som særdeles kompetent, men måske man ønskede mere specifikke skills
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind