Genmab — Maj 2019
-
I stedet for at se elendigheden så står vi overfor en aftale af en eller andet art som ikke bliver dårlig - det tror jeg fuld og fast på. Hvis nogen så ser en 50/50 deal som en risiko er det ok for mig. Men Genmab tror selv på at de kan få mere ud af det.
-
Jeg har fået svar fra Genmab. De kan ikke kommentere yderligere på processen udover det som fremgår af pressemeddelelsen.
-
Hvis man er nysgerrig på processen, kan man studere prospektet der kan downloades hos SEC og kigge på den proces Zealand Pharma fulgte da de lavede deres ADS listing i august 2017. Det kan give et billede af hvad det er Genmab står over for.
-
PS: Husk at vi har Q&A med Zealand Pharma kl. 16 i dag.
-
Jeg omtaler aktieudvidelsen i dagens millionærklub ca. 10-15 minutter inde udsendelsen. Derefter fortæller Lau yderligere: https://www.24syv.dk/programmer/millionaerklubben/52539347/norsk-laks-skibsfart-og-aluminium
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind