Genmab — Maj 2019
-
Ja Solsen, den bed jeg osse mærke i: både Regenerons og Roches bispecifikke CD3xCD20 betegner Jan som primitive og "en tidligere generation" (altså som et første generations bispecifikke, hvor GENs er en videreudvikling herfra... måske 2. generation). kke dårligt..... hvis han har ret

-
Hi Andrew. Jan has in the past been very excited about AXL, especially
in lung cancer. But lately we have heard more about DR5 and CD3 x CD20. Has there been any setbacks in AXL? When can we expect to receive any news re. AXL? -
14:39 var til QA. Sorry.
-
Er det ikke nogle af de kloge som har nævnt at rimeligt stort fald på rimelig stor oms er noget skidt?
-
Fedt GeorgeB og kkjoel.

-
AaBforever...Det er det ofte.
-
Gennemsnitsomsætningen pr. dag for det sidste år er 207.000. Der er omsat 197.000 i dag. Ikke specielt højt efter regnskabsaflæggelse.
-
Faldet er forstærket pga faldet i det generelle marked.
-
Jeg lå med mine laks og Novo i plus indtil kl. 14-14,30. Derefter strøg de i minus.
-
Bortset fra ustoppelige Hexagon Comp og Scottish Salmon. Det luner lidt på en dag som denne.
-
Vitus..Gyngerne og karusellerne rare at have i porteføljerne.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind