Genmab — Maj 2019
-
Vi ender i plus

-
"Det kommer ikke som nogen overraskelse, at Genmab øger forsknings- og udviklingsomkostningerne samt administrationsomkostninger som følge af de store investeringer, der laves i pipelinen, siger Søren Løntoft Hansen til Ritzau Finans"
-
"Genmab/Jefferies: Q1 som ventet - fokus på vigtig godkendelse"
-
Vitus...Jeg syntes, at du og andre som mener, at Genmab ikke guider retvisende skal stille spørgsmål omkring dette.
-
Gå selskabet på klingen med det su som investor er utilfreds med.
-
du
-
Det er vist ikke et spørgsmål?

-
Bibob..Jeg tænker på tidligere udmeldte for året i relation til hvordan det er gået i Q1. Her er der nogeni chatten som åbenbart er overraskede over omkostningerne og mener at disse overstiger deres forventninger.
-
Sorry KVC trykkede på den forkerte knap på mobilen og slettede din kommentar om US-futures. Jeg beklager dybt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind