Genmab — Maj 2019
-
Fun fact: MAIA data blev offentliggjort 29/10-18 om aftenen efter luk. Kursen lukkede den dag i 816. Dagen efter lukkede kursen i 950. Godkendelse plejer at være en formalitet uden den store kurspåvirkning udover et lille spike når den kommer. Er guidance sat ud fra at MAIA får hurtig godkendelse? ellers er der vel ingen problemer?
-
-
-
Godmorgen US faldt efter FED meddelse igår $ kursen steg 0,7 % til 6,67 kr og intet tyder på at kursen skal ned. Genmab bliver nød til at forholde sig til dette til ved Q1, her næsten halvvejs inde i året. Spændende bliver det også at se påvirkningen af $ kursen på Novo,s regnskab i morgen.
-
God morgen

-
Mens vi venter på Maia. Hvad kan vi ellers i år se frem til? Udover salgstal
-
Jeps...vi må tage det hele med...
-
Der er brug for det i øjeblikket..
-
Jeg tror jeg går i haven og slår et eller andet...græsset måske...
-
Ser ud PE er på 37 nu forudsat Genmab laver 1.8 mia kr på bundlinien i år. Antager vi PE 37 på samme tid næste år burde vi ligge over kurs 1600 forudsat dara sælger for +4 mia i 2020 som vel er realistisk. Med det kurs potentiale i udsigt er de sku underlige vi ligger og roder under kurs 1100
-
Jeg synes også det er for dårligt.
-
Hvis analytikerne ikke tillægger pipelinen nogen værdi, og lægger al Genmabs værdi i Darzalex alene, så er en PE på 37 vel også for høj. Hvilken PE vil man give en kendt fremtidig pengestrøm, hvis der ikke medtages upsides fra pipelinen? Nok ikke meget mere end 10-20.
-
Usmani - Daratumumab as Frontline Treatment for Multiple Myeloma - https://www.youtube.com/playlist?list=PLZRBUfZtYYA9r0cx7Qo2psrJ9wi2sJg7A
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind