Genmab — Maj 2019
-
Genmab vil blive belønnet for deres pipeline før eller siden. Vi står overfor de helt store forløsninger for Genmab. CD20/CD3 aftale - Ofa i RRMS - SC ver af Dara samt mange data på pipelinen. Alt sammen indenfor relativ få måneder. Tab nu ikke modet !
-
Jeg er også fan af Genmab fremgangsmåde - der er bare ingen garanti for succes. Både ADC og bispecifikke antistoffer leder stadig efter gedine gennembrud, men lad os håbe Genmab kan levere. Det kræver jo så at Genmabs egne platforme er i verdensklasse og det begynder vi langt om længe at få de første beviser på nu, men vi skal se data før det bevises.......ikke blot tossede skriverier fra en vis herre i Holland.
-
-
Jeg følger meget interesseret med i jeres syn på udviklingen i aktien, Sukkeralf og Solsen. Jeg gør mig de sammen overvejelser, men kommer gang på gang frem til bibeholde tålmodigheden, det ville jo være et dybt underligt tidspunkt at skille sig af med aktien nu, lige før et nyt afgørende afsæt til fremtiden, når man allerede har haft tålmodighed til at blive i aktien gennem de sidste tre års ørkenvandring og op- og nedture. Man (jeg) ville ærge mig gul, blå og til døde, hvis jeg så altien
-
Vel opsummeret på en flad onsdag - de herrer Solsen og Sukkeralf. Jeg selv er optimist og tålmodig - en god kombination når man har valgt vinderaktien
Og til polle1: bare hæng i - der kommer masser af nyheder det kommende års tid. Hvis bare de gode er de vigtigste, kan jeg godt leve med en del dårlige. Rosinen i den pølseende er vel subcutaneous daratumumab!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind