Genmab — April 2019
-
@Vitus: "Sjældent store udsving i DSV". Jeg er bange for at det er en fornemmelse du der udtrykker.. helt bortset fra at man ikke kan sammenligne æbler og bananer - jeg nævnte blot DSV som eksempel på at selv det mest voksende og hypede aktier udviser samme udsving. DSV hvoedtoppe og -bunde indenfor det seneste år: 490-550-500-600-511-430-520-590. GENs indenfor seenste år: 1250-950-1135-810-1070-950-1190-1110. Procentmæssigt er udsvingene da vist i samme nabolag?!
-
Du kan se - det nytter ikke noget at være selektiv
Faktum er at kurserne nu om dage, svinger meget mere på ALLE aktier. Store eller små. Tykke eller tynde. Vi kan godt glemme klassisk børsbørnelærdom om rolig og stabil kursudvikling.. medmindre vi udelukkende hele tiden kigger 5-10 år frem! -
on yesterdays PD(L)1 discussion - Another one of Bristol-Myers’ PD-1/CTLA-4 combo studies bites the dust - https://endpts.com/another-one-of-bristol-myers-pd-1-ctla-4-combo-studies-bites-the-dust/
-
Det eneste jeg kan se er at kursen siver..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind