Genmab — April 2019
-
Kan godt forstå, at investorerne generelt er frustrerede over Genmab aktiens udvikling. Vi har generelt haft et meget positivt aktiemarked, og Genmab er egentlig kun kommet med gode nyheder det sidste halve år, regnskabet ser flot ud, Jan vd Winkel kommer af og til med de fineste skåltaler. Vi var kortvarigt - for kort tid siden - i kurs 1190, og nu er vi nær 1100. Bevares NBI indekset er faldet i USA - men alligevel. Der er ikke serveret dårlige nyheder fra Genmab. Hver gang en god nyhed
-
kommer, så bliver det kommenteret i medierne med, at det er som forventet. Ergo skal aktien ifølge mediernes orakler ikke stige. uy the romur sell the fact kicks in!. Nu er aktien blæst godt bagover til kurs 1100, så ? er hvor meget en positiv MAIA meddelese vil løfte kursen. Alle forventer jo, at den positive meddelelse skal komme. Men en afvisning vil give et meget stort fald.
-
Der er løbet meget vand i åen siden vi var over kurs 1400, og jeg synesfaktisk at selskabet står stærkere nu, og betydelige ? er blevet besvaret osv. så jo, jeg er også selv frustreret, og det synes jeg som sagt, at der er god grund til.
-
Tror bare vi skal vænne os til Genmab skal handles til en lavere PE end tidligere og personligt tror jeg PE vil ligge omkring 35-40 de næste 12 mdr og så vil kvartalsregnskaberne / darasalg være afgørende således kursen retter sig ind til en PE 35-40 efter hvert regnskasb. Kommer der så noget nyt undover dare kan det da godt være PE skal et nøk op
-
Enig Stockbull
-
Det med at kursen kortvarigt kommer op i 1200, for derefter at sive hurtigt tilbage i 1100, er mere end noget andet et tegn på en ny børsvirkelighed: der er meget større udsving i aktierne i dag end tidligere.. bl.a. pga. alle de kunstige, forpulede (ja, undskyld, men de ødelægger markedet og giver de professionelle endnu større fordele end de har allerede.. derfor) investeringsprodukter, såsom shorts, options, futures, bundlled loans, osv., osv., osv.
-
(Eller hvad med den der med at være på millisekund-forkant med informationerne for at kunne handle før andre på nyheder: reelt Front Running - som en ulovligt - men det accepteres af myndighederne fordi det formelt en inden for lovens rammer. Totalt lovligt & Totalt umoralsk.) Alt dette må man desværre bare vænne sig til, hvis man vil være i markedet i dag: ingen grund til at tude - mere end jeg gør - over det daglige sving. Er GEN ikke steget 4% i år. What's the problem?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind