Genmab — April 2019
-
Forstår ikke at ROW ikke giver mere. Her er 1. Linje jo godkendt. Det lover ikke godt for 1. Linje us
-
Kan godt være vi er lidt frustrerede over kursens udvikling. Men synes ikke der er grund til at brokke sig over salget eller at være nervøs for over udviklingen.. synes det ser fantastisk ud og at kursen selfølgelig kommer efter som salget fortsat bekræfter potentialet.. just reminding; https://www.loncarblog.com/darzalex-quarterly-sales
-
Hold kæeft for der bliver ynket meget over kursen fra mange igår. Kan helt ærligt ikke se der er noget at pive over. Vi får et salgstal som er på linie med hvad JNJ har forventet for Q1 og salget stiger 7% i Q1-2019. Til sammenligning er kursen steget ca. 10% i samme periode og så længe kursen stiger mere i % per kvartal end salget stiger er det da super positivt i min lille verden. Ha en god dag

-
God morgen.

-
Salget går da fint, og umiddelbart er der ikke nogle problemer forude - i hvert fald ikke kendte. Det største trussel jeg ser er den globale økonomi, og muligheden for recession.
-
*Den
-
-
Op med humøret Bulder, men hvis du endelig vil gå i kloster, så er her en guide

-
Besøg fire klostre, hvor du kan smage øl i verdensklasse
Rejser guider til 4 klostre med eget ølbryggeri
Politiken - Den levende avis (politiken.dk)
-

-
Tror ikke der er internet i klosteret Bulder, og personligt vil jeg da nødigt undvære dine indlæg, så lad venligst vær med det

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind