Genmab — April 2019
-
-
Ja men det kræver også at der vitterlig er så mange muligheder i Genmab præklinik, hvilket vi helt konkret ikke ved ret meget om - vi ved blot løst at der er >20 prækliniske kandidater inklusive partnernes kandidater. Det kan være hvad som helst i princippet
-
De fleste af disse fase I studier er open label, så det er jeg også overbevist om at han gør - og generelt så synes jeg markedet undervurderer en smule, at bare det at studierne skrider rimeligt hurtigt fremad er af stor værdi. Stofferne er så potente at det mest af alt er safety siden man skal være nervøs for i første omgang
-
-
-
Nogen der har nerver til at følge med i tossetimen lige om lidt, efter ledelsen aktiesalg i går?

-
Der er blevet solgt før fra ledelsen uden problemer med kursen.
-
Super, jeg bruger som regel gruppen her som "filter" inden jeg selv tjekker kursen

-
Vi suser op.

-
Ja, det ser sådan ud

-
Og ned igen...:-)
-
Mønsteret ligner de forrige dage.
-
@sukkeralf, Jeg tror ikke JVW evige optimisme er voldsomt anderledes end mange andre CEO's i vækstvirksomheder - det er snarere forventningen og reglen end undtagelsen at der er en ubændig optimisme og tro på fremtiden. Vi ved jo også at næsten ligemeget hvormeget han forsøger at tale tingene op er analytikerne iskolde og vurderer pipeline til nærmest 0.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind