Genmab — April 2019
-
Vitus...Det var da et udmærket luk set i lyset af at Danske Bank skal have solgt en større portion aktier. Det foregår meget humant.
-
Kan kursudviklingen idag måske ha noget med dette at gøre https://oasm.finanstilsynet.dk/dk/vismeddelelse.aspx?aid=33df4ed4-9c47-48b2-bb70-0b60b1134333
-
Så ledelsen har i dag solgt så godt som hele deres andel. Næsten 100k. De kan ikke have solgt dem gennem DDB - så mange solgte DDB overhovedet ikke. Enten er de solgt uden om markedet eller også benytter de en AB-mægler. Men det betyder, at med gårsdagen salg, er der nu ro på. Skulle der være usolgte tilbage er det i småtingsafdelingen.
-
Ja også hvad jeg tænkte, men mener da der står place of the transaction i dokumentet
-
Men når nyheden kommer imorgen at David og Jan har solgt næsten 100.000 aktier. Så ryger vi da i kælderen. Hvorfor kan de ikke bare får mere i løn
-
håber alle vil gå ind og støtte en genoptagelse i folketinget af flytningen af Radio 24/7, så kanalen ikke lukker https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-02708
-
Det tror jeg ikke @Tandfeen-2 da det er helt som ventet. Men derfor kan ukyndige jo godt sælge

-
Jeg håber. Synes bare tidligere vi er fald
et når Jan skulle invitere familien på ferie -
-
Er der nogen der har tal på hvor mange aktier Jan har tilbage i Genmab. Synes jeg har læst på et tidspunkt at han har en meget stor beholdning. så er salget idag jo en meget lille procentdel.
-
Grrr
-
Ville det ikke være smartere at sælge løbende i de godkendte perioder istedet for så store bidder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind