Genmab — Marts 2019
-
-
Har deltaget i dagens GF og mener ikke at der var noget nyt at berette. Lidt utilfredshed omkring bonus-aflønning (som relaterer sig til USA). JvdW er optimistisk: Bright past - Brighter future! We are only at the beginning of the journey! :-). God weekend.
-
Polle - Jeg hørte ikke noget nyt på GF - det var som altid blot en gentagelse af årsrapportens oplysninger. Prøvede dog at spørge Eatwell (Jan kunne jeg ikke lige få fat på da) om han var bekendt med mulig forsinkelse af CD40 (jf. Sukkeralf, 9:30 i dag). Han sagde, at såvidt han vidste ville det komme i klinikken i H2 19, og han kunne ikke bekræfte at det oprindeligt var planen at det skulle have været i Q4 18. Men der kunne jeg dog forestille mig at Sukker har ret....
-
Kan også kun være enig med ATP. Virker som grådighed af værste skuffe
-
-
Det er da at hvis Genmab udvikle flere Best in class produkter, så fortjener de da en bonus. Men vel ikke en bonus bare for at gå på arbejde? Eller som Thomas Borgen fik...
-
Indtil de beviser at Dara ikke er en enlig svane synes jeg ikke extra bonus (det er jo en fordobling af tidligere bonus) er iorden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind