Genmab — Marts 2019
-
-
According to CEO Rachel King, the shift was motivated by "the changes in the myeloma landscape, particularly with the approval of daratumumab, and the way that that treatment landscape has continued to develop with more options for patients." She added that "we don't see as good an opportunity for uproleselan there as we think we could develop in other areas."
-
-
Lad os nu få et bud på Genmab så vi kan komme af med de kortsigtede. Ikke at jeg håber den sælges, men det kunne være rart at komme over det dødvande vi befinder os i. Det vil samtidig give mere tro på fremtiden og gøre store institutionelle investorer interesserede igen.
-
Er der nogen som kan fransk ? Jeg troede at dara var godkendt i Frankrig allerede ? https://www.apmnews.com/nostory.php?objet=332712
-
Rigtigt, bibob! Lad os få sat alle kortsigtede spekulanter og tøseinvestorer af ved startbud på 1800, hvor kursen følger med op og alle frit kan vælge at gå ud. Derpå udtaler GEN sig imod "det fjendtlige" bud, som derefter ikke forhøjes og kursen dropper ned igen. Om den kommer i 1000 rør mig ikke. Jeg sælger ikke før, som potentialet er pt, 5000.
-
Kursen falder med kongetallet.
-
Jamen efter med nogle gode uger, så er det vel også kun naturligt at vi falder lidt på "dårlige nyheder". Artiklen i Børsen om kongetallet er iøvrigt meget fair synes jeg.
-
Ritzau: Ifølge Mathias Rømer Sproegel, makroanalytiker i Sydbank, er der dog ingen grund til at male fanden på væggen. - Det amerikanske arbejdsmarked har nu leveret fremgang i beskæftigelsen i 101 måneder i træk. Det er en unik rekord i amerikansk historie. Set i det lys har de sidste års fremgang i beskæftigelsen været imponerende, skriver analytikeren i en kommentar.
-
Børsen er enig med Ritzau...

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Bibob, jeg skal til Malaga 24.05-05.06 - er du der i den periode?