Genmab — Februar 2019
-
God morgen.

-
God morgen. Ud over reaktionen i tossetimen er jeg spændt på, om der kommer en reaktion fra Novod. Man må retfærdigvis sige, at hans forudsigelse om "de døde penge" i 6-12 mdr. ikke var helt ved siden af. Det vil glæde mig, hvis det viser sig, at perioden kan indsnævres til 6-9 mdr.

-
jeg kan ikke se, at der er nogen shortere overhovedet, der har lyst til at blive i Genmab. There is so much more upside than downside. Giver ingen mening at fortsætte
-
God morgen og tillykke til både aktionærer og patienterne. Hvad angår kursen så bliver jeg lidt betænkelig når alle taler om “hvor meget aktien skal stige” på denne nyhed (som var ventet før eller siden). De sidste år må vi blot konstatere at aktien ikke har været stigende trods mange gode nyheder. Men lad os nu sr. Jeg synes bare at der bliver den samme stemning gang på gang (at nu sker det) - og så ender det som varm luft der hurtigt fordufter.
-
Vitus...Plusserne kommer op ad dagen.

-
Helge, Det gælder ikke + på kursen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind