Genmab — Februar 2019
-
jeg er i hvert fald det forkerte sted, hvis jeg har lyst til at diskutere noget som helst
-
-
Stockbull.... Vi er ikke enige :-)..... Novod var nok lige lovlig hullish, men jeg er nu også ret sikker på at de ting han er blevet sat ind i igennem info møder. Der er et eller andet der har svigtet...... Og det har været så radikalt, så Novod har vendt på en tallerken
-
Kender ikke manden men han mangler at forklare hans radikale vending . I min lille verden har folk set et lys i ham p.g.a hans analyser men fakta er de har vaeret for optimistiske og det har han vel indset nu men kommer ikke med nogen rimlig forklaring for hvem vil indroemme man har fejlet. Skulle ikke undre mig han snart opjustere igen i takt med kursen sitger. Men fakta er PE er lav i.f.t Novods PE100 targets
-
Hvorfor man pr. automatik VIL regne med at alt fejler, er udover mig. Så kan man da hellere købe sig ind i en, ja bank fx. Hvis man køber biotek er det vel en nødvendig forudsætning at man er "langsigtet biased", altså tror på at selskabet kan udvikle produkter bedre end markedet i gennemsnit. Ellers ville det være bedre at købe sig ind i biotekindekset!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind