Genmab — Februar 2019
-
Eller rettidig omhu..;-)
-
Det går som det plejer....
-
De vinder i aften....
-
Man bør hverken kigge på udviklingen i går og tro det sker hver dag - eller udviklingen idag og tro at det sker hver dag. Mine Genmab ligger i depotet og der bliver de i lang tid. Det kan være at jeg supplerer op - det kan også være at jeg lader være. At kursen falder idag - tja den steg i går. Det er biotek for katten - nogle ser spøgelser og andre ser guld - sådan vil det altid være.
-
Netop Hvidkær.

-
Jeg er på ingen måde uenig Hvidkær, men dagene er altså bare sjovere, når de er grønne. Dagskurs ændrer på ingen måde min holdning til casen og tidshorisonten

-
Jeg har også min lange beholdning. Men billedet har i meget lang været som i disse dage...stigning på dagen..fald dagen efter. Så er det da rart at man kan lave lidt lommepenge på bear:-)
-
Hørte lige hele telefonkaldet fra præsentationen. Hold kæft hvor er Genmab-herrerne bare sikre, og hvor er nogle analytikere bare usikre - på dem selv og deres rolle. Novod var bare så pinligt dårligt forberedt og spurgte mekanisk til et par obligatoriske punkter i hans regneark. Han spildte deres tid. Væk var det touch han tidligere havde, på de skelsættende faglige og RD mæssige forhold. Han bruger helt klart ikke tid på det længere. Håber sgu ikke han sætter standarden for danske analytikere.
-
Der var et par andre som fik åbnet lidt op for helt anderledes interessante forhold. Genmab svarede beredvilligt, stærkt og særdeles uddybende. UBS og Morgan var f.eks. inde omkring det høje niveauet for Gen’s ekspertise og i særlig grad deres benchmarking mht sandsynligheden for succes med udviklingen. Oplevede super troværdig argumentation for det. Og et klart statement om at sandsynligheden for at pengene ender i konkrete produkter er højere end få andre steder. Det en af kernerne i casen
-
Problemet er bare, at indtil der kommer data, så hviler det hele på tilliden til at de faktisk er bedre end andre/statistikken. I den forbindelse syntes jeg det var godt dels at høre om deres udvælgelsesprocess og dels at se at de ekstra omkostninger primært er R&D og ikke en salgsorganisation som skal sælge bjørne, der endnu ikke er skudt.
-
...Og man er ikke bedre end statistikken før man har bevist det. Og der går stadig noget tid inden vi rigtig ser data, som sandsynliggør at de næste winners allerede er i piben. Men hvis der rent faktisk kommer resultater fra piben så stiger tilliden også til at Genmab er better tha the rest.
-
Ja, det forstår jeg heller ikke

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind