Genmab — Februar 2019
-
længere er den ikke. På lidt sigt.. jeg spår ikke om i morgen, men har da været inde og se at CITI sætter høje priser og at, selv om man ikke kan regne med det, så er kursen pæn i US
-
jeg kom ind sent lige som du - og kan ikke se den mindste grund til at være negativ
-
Det er fint at få vendt relevante aspekter. Det gør debatten værdifuld.
-
Nu var det måske for hårdt at slå ud efter alle analytikere, men hørte bl.a forsigtigpeteren fra Jyske. Ja flere, bl.a Bowers og Søren fra Syd tør. Søren har da et par hårde ting på plads, når han udtaler: Der er stort set kun positiv læsning i Genmabs nye årsregnskab.

-
Har desværre ikke adgang, men kan godt lide overskriften https://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article11204534.ece?utm_source=Feed&utm_medium=latest
-
Skal Genmab ikke koste det samme som efter årsregning 2017? Altså 1200+?
-
Vi har flere gange før set investorer benytte gode nyheder som en god anledning til at sælge, fordi de simpelthen vil ud af aktien. Meen det her er mere end blot en god nyhed. Det er usikkerheden om de fremtidige indtægter, der bliver kraftigt decimeret med dette regnskab. Det kunne få nogle til at vende tilbage til aktien, fordi det hele ser lysere ud. Og de investorer der vil ud er jo ikke uendelige i antal. Så en optur i morgen ser jeg som ret oplagt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind