Genmab — Februar 2019
-
Mht. guidance synes jeg at Jefferies ligger til den negative side med deres nedre bud (USD 2,7 – 3,1m), taget i betragtning at MAIA bliver godkendt på et eller andet tidspunkt i løbet af 2019 og split dosing ER blevet godkendt både i EU og US. Mit udgangspunkt er 4Q 2018 hvor salget globalt var USD 584 mio. Såfremt væksten er totalt stagneret vil vi se et salg på 4 kvartaler a USD 584 mio. = USD 2.336k. MEN salget stagnerer jo ikke, sku’ jeg mene! En vækst på knap 16% bringer salget op på USD
-
En vækst på knap 16% bringer salget op på USD 2,7 mia. mens en vækst på knap 29% bringer salget op på USD 3 mia. (ved uændrede rabatter!!!). Med MAIA, splitdosing og Japan first line (timing ukendt!!) mener jeg at salget kan komme i omegnen af USD 3 mia. og jeg mener ikke at milestone for USD 3 mia. er uopnåelig Men spændende hvad GEN guider…..
-
det kunne være værre - se nu Ganske Blank, der pludselig ikke har lov at gøre forretning i Estland pga dårlig opførsel…
-
et eller andet må de jo have forberedt til os efter den nyhedsmæssige snoozefest 2018 var - frataget dara skete der intet.
-
Primary completion date for Centaurus (NCT 02316106) er rykket frem til 29/3 2019 mod tidligere 17/7 2020. https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT02316106?A=44&B=45&C=Side-by-Side Beklager hvis det allerede har været nævnt!!
-
hæhæ - det lyder helt forkert i mine ører…
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind