Genmab — Februar 2019
-
...og derfor tillod du gårsdagens verbale overfald?
-
Det slettede jeg hurtigt. Lad os stoppe den debat.
-
Det værdsætter jeg skam også Helge - jeg efterlyser blot lidt assistance hos dem, der ønsker at vi taler pænt til hinanden
-
det oprindelig formål med PI var netop at undgå den tone og personforfølgelse, der så hyppigt forekommer på EI - så vi kunne få nogle produktive meningsudvekslinger i stedet.
-
Der er en stor opbakning til den normalt gode og respektfulde tone her. Ryger der en finke af panden en sjælden gang forventer de fleste at jeg rydder ud. De ved min holdning er, at chatten ikke skal bruges til uendelig snak i den slags situationer.
-
Det ønsker jeg heller ikke nu. Er der problemer med enkelte skribenter klarer jeg det på PB, mail eller telefon.
-
Og mange tak for det

-
Tak og slut herfra omkring den debat. Skal passe mit rigtige arbejde.

-
not a clue
-
for some odd reason approval announcements from Japan seem to have little impact - event though it is a massive and affluent market
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind