Genmab — Februar 2019
-
interessant
-
men han er ikke på split dose - omkring 3.15
-
Forstår udemærket din pointe omkring det personlige, Helge, men det er vel ikke bedre at kalde et selskabs håndtering for useriøs. Der sidder mennesker i ledelsen som styrer denne håndtering. Det er jo - reelt - dem man kalder useriøse. Sådan læser jeg virkeligheden. Det er - hvis man SKAL holde en ordentlig/respektfuld tone - ikke i orden at kalde GENs ledelse for useriøs, lige så lidt som det er i orden at kalde andre debattører useriøse.
-
...men det lyder til at Revlimid sparker hans røv
-
Helge, udsagnet "Nu er det ikke alle, der er lige så useriøse omkring guidance som Genmab", må man da læse som at ledelsen er useriøs. Hvem ellers... selskabet selv?
Og det synes jeg ikke er i orden at sige. Det er derimod respektløst. Ovenikøbet sagt af en person, som man må antage, IKKE har lige så gode kvalifikationer til at styre et biotekselskab, som dem der sidder i GENs ledelse. -
Du fik det sidste ord kkjoel..Nu koger vi ikke mere suppe på den pind.
-

-
well, jeg har faktisk regnet forkert. Da jeg sagde 4 dage regnede jeg kun us salg. medregnet row var vi kun 2,5 dage over 2b...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind