Genmab — Januar 2019
-
Aab@ stol du bare på mig
1020... luk PC og tag ud og fejre det 
-
Altså, det hjælper jo ikke at have et forum hvor man diskuterer selv de mindste detaillier om Genmab, når markedet kun har de store briller på og dømmer enhver virksomhed ude, i øjeblikket, der ikke køre 100% og rent igennem.. se omkring jer.. der er et hav af selskaber der får tærsk hver dag af de mindste årsager.. Genmab er for den langsigtede. Så glem de daglige op og nedture... dermed ikke sagt at jeg ikke synes det er håbløst at markedet handler på den måde..
-
Jeg er af den gamle skole. Man skal sjældent tage forskud på glæderne..:-)
-
Jazzz...hvad skal vi så bruge dette forum til?
-
Raun, jeg tilhører givetvis en af de "lalleglade" som du så lyrisk udtrykker det. Jeg kan sagtens forstå, hvad du mener og håber, at du bøjer dig i støvet når buddet kommer:-) det er tilsyneladende også det eneste, der for alvor kan rykke kursen mod nord for den kortsigtede investor.
-
Det ville ikke være værdigt, men uværdigt. Jan har om nogen stået i spidsen for det turn around vi oplevede efter heksens afgang. Omvendt, så spiller Allan Simonsen jo heller ikke på landsholdet mere og en CEO der har set så storeværdier forsvinde ud i det blå på relativ kort tid, udsætter sig for det spm du stiller. Hvis det skulle blive et tema i bestyrelsen, så bliver det ingen fyring, men afgang ved gensidig overenskomst.
-
Den Fattige...ved du hvad den snart snart skal have på?? Fart på..:-D
-
Aab@ vi magler lige en tilladelse til at lette. derfor kører vi lige nu lidt rundt på
startbanen
-
Genmabs pibe er vel hvor den er p.g.a de ikke haft resurser nok til at udbygge piben hurtiger end de har gjort p.g.a de har haft travlt med dara ofa om andre ting og sager. Man kan da ikke forvente det rystet et nytt dara produkt ud hver 5 aar selvom det kunne vaere herligt
-
Der er ingen logik i Genmabaktiem for tiden, men det gælder om at holde ud. En godkendelse og en god guiding for 2019 kan vende stemningen, da det jo er reelle penge i kassen.
-
970 i morgen? Andre bud?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind