Genmab — Januar 2019
-
jeg tænker, at den kliniske effekt ikke vil give mange problemer
-
on shutdown http://www.twitlonger.com/show/n_1sqpmfu , basically nobody really knows, but for the next few weeks we should be ok.
-
fordi recepttal beskriver volumen
-
@E L 12:45: Then plz let the shutdown last another 2 months... just to make sure

-
Genmab's equity story hænger på ingen måder sammen. Der er ingen grund til at købe
-
Sikke en omgang sludder I præsterer. Når der hævdes, at pipelinen ikke giver noget så mangler man at give den den tid, der helt naturligt går i den udviklingsproces. Genmab er overskudsgivende og ser ud til at kunne præstere stigende overskud over årene. Pipelinens performance afgør så om vi skal ud over Darzalex værdig på vel kurs 2000 på et eller andet tidspunkt.
-
Eftersom Genmab selv understreger, at ansøgningen er "First part of regulatory package" og first part of submission, så læser jeg det umiddelbart som svarende til Bulders kommentar 9:07, at vi er ved fase 6-9 uger i FDAs RTOR plan, hvor fuld ansøgning følger senere (efter cirka 11 uger) (selv om jeg måske er lidt overrasket over, at det ikke er den endelige ansøgning nu)
-
Genmabs historie er vel egentlig bare, at dara ikke misser en mulighed for at skuffe ifht de høje forventninger, og nyheder fra pipelinen på det her tidlige stadie blot betyder ekstra omkostninger uden pay-off
-
så længe vi sidder I den fælde er det svært at skabe et positivt narrativ omkring aktien
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind