Genmab — Januar 2019
-
og den udfordring, som vi så sidder tilbage med er, at aktien ikke reflekterer den reelle værdi i selskabet - og heller ikke kommer til det
-
det er vist efterhånden tydeligt, at alle pipeline tiltag bliver vurderet til negativ værdi. Jeg påpeger blot, at der er en årsag til det
-
Et biotek- og pharmaselskab skal selvfølgelig sætte midler af til udvikling, vækst og fremtidssikring af virksomheden. Det er for øvrigt en strategi som gælder for stort set alle virksomheder.
-
Strategien
deler Genmab med Zealand Pharma, Bavarian Nordic og Novo for bare at nævne nogen af selskaberne fra mine porteføljer. -
Hvis selskaberne mener det er for dyrt og svært at køre kandidaterne frem mod målet alene
indgår de partnerskaber. Dette er Genmab også åben for i forbindelse med den nuværende pipeline. -
At et nervøst og negativt marked ikke belønner en pipeline ser jeg for øjeblikket hver dag i mine porteføljer med alle ovennævnte selskaber.
-
Det er et oplagt forslag til den kommende generalforsamling.
-
Handler vel om hvor stort fremtidigt kapitalberedskab bestyrelsen og ledelse skønner nødvendig til udvikling af pipelinen.
-
JKY..Jeg er enig i det med bestyrelsen. Honoraret bør være højt nok i sig selv.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind