Genmab — Januar 2019
-
JV - Nettop, i et åbent forum skal man kunne tåle at høre forskellige meninger og holdninger. Det er vel ens for os alle. Folk søger også ofte aktieråd i nettop denne tråd, og det er vel ikke forkert at give et "sælg" råd, hvis man ikke tror på en aktie.
-
"sælg dog" svarer lidt til det politiske argument "så flyt dog fra Danmark" - så har vi vist niveauet på diskussionen
-
Det kan du sagtens løfte i stedet for at stemple andre som "dumme".
-
...og hvorfor er kritik lig med, at man ikke kan lide aktien, eller at man ligefrem hader den? Det er sgu da begrænsende, så det gør noget!
-
JV...Din kritik er helt ok. Er som tidligere nævnt enig i omkring flere af dine reflektioner. Hvis andre debatører kører på dig personligt sletter jeg deres kommentarer som altid.
-
og helge - jeg stempler ingen som dumme. Det har jeg aldrig gjort og vil aldrig gøre det. Jeg forholder mig til argumentet - kun argumentet, altid argumentet
-
men det er meget symptomatisk for debatten, at min udtalelse bliver drejet derhen, at jeg stempler andre som dumme
-
Jeg synes kritik af dispositioner/strategi er helt på sin plads, JV og andre. Men der ligger vel ingen modsigelse i SAMTIDIGT at tilslutte sig Helge standpunkt: "Hvis det ikke udløse en større skat i frie midler, hvorfor så ikke sælge og finde noget andet som man tror har større stigningspotentiale."
-
Ok..Hvis du skriver at folks indlæg er dumme...skriver du indirekte at de er dumme. Længere er den ikke.
-
...så når mine indlæg bliver betegnede som urimeligheder, uanstændigheder og andre slige ting - så er jeg urimelig, uanstændig og andet?
-
Please...Jeg er 60 år og på mit rigtige arbejde lige. Bør ikke bruge min tid på dette her. Tal pænt og respektfuldt om og til hinanden. Føler I jer trådt over tæerne, så send mig en besked, mail eller ring 28556430.
-
lige nu.
-
præcist - hvor svært kan det være
-
hovedreglen burde være, hvis din mor er ok med det, du skriver, så er det ok
-
Det opleves ofte at folk der kommer med en skeptisk vinkel, får "sjove" kommentarer tilbage. Lidt som at det ik er helt ok at ytre sig, med mindre man kun taler positivt om aktien. sjov nok, kommer der ikke sjove kommentarer, når nogen skriver meget positivt om den. Jeg tænker det er en af grundene til at vi mistert flere gode debattører herinde. Blot min oplevels
e.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind