Genmab — Januar 2019
-
Tro, håb og kærlighed er godt. Bare man er klar over, at det er brillerne man kigger igennem
-
Hvis det ikke udløse en større skat i frie midler, hvorfor så ikke sælge og finde noget andet som man tror har større
stigningspotentiale? -
Det må da ikke føles tilfredsstillende at have en aktie, hvor man er skeptisk og ikke tro på potentialet.
-
tror
-
Man kan jo altid købe sig ind igen, hvis det man er skeptisk over viser sig at vende til noget mere positivt.
-
Helge – Helt enig, det kan ikke siges mere korrekt. Men omvendt er jeg ikke 100% sikker på alle de negative indslag, om hvor galt det helt sikkert kommer til at gå, rent faktisk kommer fra investorer der stadig holder aktien. I så fald bør man da sælge. Som man siger i USA ” put your money where your mouth is”
-
jeg forstår ikke rigtig den stigende iver, der er efter at stemple personer/holdninger og udelukke dem fra debatten. Der var engang, at det her var et forum for åben debat og fordomsfri meningsudveksling
-
af alle dumme indlæg er "så sælg dog" vel nok det dummeste
-
Der er da ikke nogen som udelukkes?
-
ikke direkte
-
OHW...Jeg sletter stort set alle personlige rettede kommentarer. Beklager, hvis jeg har overset noget noget i dit tilfælde.
-
JV..Lad nu være med at betegne andres indlæg som "dumme". Du kan sagtens kommentere dem på en anden måde.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind