Genmab — December 2018
-
Vincent Rajkumar om MAIA https://twitter.com/vincentrk/status/1078430423376646146?s=21
-
Agree E L

-
Markedet har muligvis markeret bunden men det er stadig mega usikkert. Jeg tror det vil være meget volatilt en tid endnu, men investorerne er begyndt at se mange aktier som billlige nu. De er bare usikre på hvornår der skal købes igen. Tror jeg
Nogle siger: det er for sent at tale om bearmarked og for tidligt at tale om bullmarked. Når man tænker på hvor godt Genmab har klaret sig den sidste vanskelige tid, kunne man godt tro at Gen får medvind når markedet vender for alvor
. -
De globale bekymringer er problemet. Vi er gået fra et PE niveau på omkring 20 til et niveau på nærmere de 15! Logisk at markedet “har lyst” til at vende opad. Det store spørgsmål er blot om det er tæt på eller om det er nogle uger (muligvis op til 2-3 måneder) henne. Bliver der ro på Trump/ Kina sagen, kan det være meget snart. Vi har haft (har) en beartrend i et intakt bullmarked. Blot mine tanker

-
-

-
Så på trods af at de fleste herinde nok ikke havde set GEN i dette niveau for et år siden.. kan man jo kaste et sideblik på mange andre aktier (osse i OMXC25).. og derefter være rimeligt tilfreds. Det er jo nok ikke derfor mange af os køber GEN herinde
.. men alligeveller. -
Og med den mængde af gode historier vi må forvente kommer i 2019, kan jeg i al fald kun se GEN komme væsentligt styrket ud af det kommende år: Dara (so oder so) SOC i MM; Ofa med væsentlig behandlingsforbedring i RMS; masser af "linje-fremrykkende" data for adskillige af GENs og JNJs nye stoffer. What's not to like.. når man tager forskud på glæderne.
-
Genmab har især vist styrke under den seneste tids store fald på markederne. A/B har været største køber de fleste dage efterfulgt af ENS. Det er meget betryggende.
-
Det samme har Novo også gjort. Aktien er kun1,91% nede i de seneste tre måneder. Dog er det minus 11% for hele 2018.
-
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind