Genmab — December 2018
-
BP betaler stadig got for prækliniske projekter, så med en ok fylde tidlige pipeline er det måske muligt at Genmab kunne sende en enkelt ud af huset - vi så den anden dag Amgen betale godt for et 4-1BB bispecifikt antistof, så ingen tvivl om at Genmab roder med det rigtige
-
-
-
Kunne være rart med luk over 1070
-
@sukkeralf Er der mon noget, der hedder 'catch and kill' i biotech?
-
De sidste dage er
enormt flotte når man tager det generelle marked i betragtning. Det lover godt synes jeg. -
Jeg har Genmab på i Børsen Play d. 27. december samt d. 3. januar i Mio-klubben i relation til aktier jeg har meget positive forventninger til i 2019.
-
Bliver der færre klinikdage hvis det offentlige USA lukker ned? Altså lukker Heathcare center osv for administration af Dara hvis trump lukker ned
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind