Genmab — December 2018
-
gdn55..... Som jeg har skrevet tidligere. Så har jeg heller ikke et problem med at hjernerne får en lad os kalde det en vanvittig løn. - Det er "signalet" til investorerne der er et problem..... Det var langt bedre at dette var skjult i eksempelvis ansættelses kontrakterne.... Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af...... Og det gælder alle former for aktionærer...
-
This Dara trial in Metastatic Renal Cell Carcinoma (MRCC) or Muscle Invasive Bladder Cancer - anticipating to complete a year earlier. So a) it is working so good they can stop trial, or b) it isn't working so lets stop it early ?
https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT03473730?A=8&B=9&C=merged -
Ikke at jeg nødvendigvis synes om denne praksis med tildeling af aktieoptioner.. det kunne sagtens ses som ødslen med pengene.. på den anden side, hvis det er det der skal til for at holde på og incentivere medarbejdere (der på dette videns-/ekspertniveau sikkert kan få langt højere lønninger andre steder end i DK).......
-
Pæn spærre i 1052.
-
Den blev spist hurtigt.
-
Så mangler vi kun 10kr, så er vi tilbage til 31/12-17
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind