Genmab — December 2018
-
StockB, nogle her på siden virker meget indsatte i det forskningsmæssige og ved måske også, hvem der er med. man kan forestille sig, at uvildige positive udtalelser måske vil rykke marked mere.Prøver bare at finde en årsag til den tilsyneladende manglende reaktion. Var der ikke nok data ude inden marked lukkede?
-
Hvad er PE lige nu?
-
Tak SB.
-
Jep.
-
@Rex. Det ved vi godt
men nu er der jo lige 6-7 år til vi når pealsales. Når jeg siger fremadrettet er det selvfølgelig for 2019 og ikke 2025 jeg taler om og ikke 2025. Lad os nu tage et år ad gangen. Med en PE på 40 for 2019 skal vi over 1500kr og det er jeg da sådanset godt tilfreds med -
Som aktien har været “håndteret” bekræftes jeg kun i, at der ikke sker mere før salget ruller ind og peger støt mod peaksales forecast og at aktien ikke rykker over 1250-1350 før der kommer noget konkret og større ind fra pipeline. Lakmus prøven er jo den simple; ville du selv købe aktien til kurs feks 1200, selvom det var garenteret at vi nåede peaksales on 7 år og at GM i mellemtiden har en strategi om at bruge mange penge på pipeline, men ingen planer om at divid/aktiekøb, eller andet?
-
Ja selvfølgelig. Har suppleret en den i 880 til 1000 niveau og har p.t ikke planer og at supplere mere. Men hvis jeg havde penge til rådighed ville jeg ikke have problem med at supplere mere. Syned det er den helt rigtigt strategi at bruge en del af Dara profit til at udvikle ny medicin.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind