Genmab — November 2018
-
Snakken om TA igår. Enig med JKY og ved også at Legolas har forstand på TA. TA kan være en hjælp til kortere (tidsmæssige) beslutninger. Al snak om at TA har forstand på lange trends, er rent vrøvl. Udsagn om f.eks. 880 eller 960 på laaang sigt er øvl. Det er kun noget der evt. kan ske, men 100 pct. lige så godt det modsatte. Det er den om ægget og hønen igen igen. At tegne lange tidsstreger er en meget hasarderet strategi at basere sine beslutninger på. Jeg gør det aldrig.
-
Udvikler virkeligheden sig tilfældigvis som TA tilsiger - så tror TA folk at de havde ret. Ja - men det er altid rent tilfældigt at det stemte med virkeligheden. Lang TA er som plat eller krone - eller som Monkey beslutninger. Der er utallige variable der spiller ind, herunder markedsstemning generelt, sektorrotation, konkrete nyheder og meget andet. TA kan kun bruges til at time beslutninger på kort sigt - så glem alt om de dommedagsprofetier nogle regelmæssigt kommer med herinde.
-
Der var nogle stykker her der skrev for et par dage siden, at den korte trend for Genmab er op. Jeg er enig og det bliver spændende hvad denne trend betyder på lidt længere sigt, om den kan konsolidere sig. Jeg vil mene, (som en skrev) at investorerne ikke kan blive ved med at ignorere virkeligheden. Og virkeligheden er at fundamentalerne taler Genmabs sag - i den grad, altså opad. På lang sigt er det det eneste der betyder noget - relativt set.
-
-
BionTech har fået ny hjemmeside https://biontech.de men ikke meget om DuoBody
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind