Genmab — November 2018
-
Comeon! Ja selvfølgelig er de langt fra max nu! Men kursen har jo heller ikke en dyt med nuværende salg at gøre, PE på 40! I kurs 980.. Det er jo det der er problemet. Salget skal i hus og det regner vi med (“regner med” ) samt de bruger alle pengene de laver på ny forskning. Så hvad er det du køber? Svar: den nye forskning og absolut intet andet. Du får jo ikke nogle af de penge de genererer.
-
Hvem sku sælge? Jeg har ikke noget imod selvfinancieret biotek. Tværtimod. Men al ævlet om at alle andre er tåber, fordi de ikke kan se værdien eller regne, og kursen burde være meeeget højere.. problemet er jo at det er alle “de andre” der skal skubbe kursen op.. og andre ser måske netop at kursen nogenlunde afspegler daras fremtid og det de så køber er pipeline.. kun et gæt, men det giver jo mening når man ser kursen.
-
Jazzz..Der er forhåbentligt ingen der kalder dig eller andre en tåbe her i chatten.Du argumenterer fornuftigt. Nogen er er enige - andre er det ikke.
-
Jeg mener, at Jan engang har udtalt, at han forventede at bruge ca. halvdelen af indtjeningen på udvikling af pipeline. Jeg er sikker på, at vi vil se øget kontantbeholdning i årsregnskabet. Hvis man hellere vil have udbytte, så er det noget andet, man skal købe.
-
Teknisk har vi et spændende set up. Den stejle nedtrend siden den 8.5 er brudt d. 23.11, hvor kursen brød gennem loftet i trendkanalen. Dette nye gulv skal nu testes. Samtidig kan der også tegnes en mulig cup-with-a-handle formation siden starten af oktober. Ryger vi over 1002, der selvf også er et naturligt modstandsniveau, ser det spændende ud. Omvendt tror jeg vi skal en tur ned igen, hvis vi ryger under 960 niveauet. Alt i alt synes jeg det tyder på en forsigtig optimisme i markedet før ASH
-
God morgen.

-
God morgen

-
Jeg har stor respekt for TA, men det skal blot anvendes brugbart og meningsfuld. Evt til at analysere trenden om end det kan være svært med aktier, som handles på forventninger og nyhedsflow. TA er brugbart - så absolut, men at sætte sig mellem 2 stole er i min verden ikke raketvidenskab, men en let udmelding. Hvis ikke den går op, falder den

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind