Genmab — November 2018
-
Bare det ikke bliver som igår, der startede vi også i + 40, men endte i minus 20
-
relevansen af diskussionen herinde bliver sværere og sværere for mig at få øje på
-
tak for det Vitus - case in point
-
Jeg syntes i allerhøjeste grad, at debatten herinde efter regnskabsaflæggelsen og Jefferies har været meget relevant. Men sådan kan vi jo se forskelligt på den slags.

-
Det meste af det med pip om om kursen bevæger den sig den ene eller anden vej springer jeg ubesværet henover.
-
Der er også som vanligt mange gode og relevante links. Tak for det.

-
Det har nu heller aldrig rørt mig det store -men når afstanden mellem opfattelse og virkelighed bliver stor har det med at sætte sig i "bedømmelser" af skribenter, der vover at tilbyde alternative tolkninger af situationen
-
PS: Husk at stille spørgsmål til Q&A. Genmab har givet ekstra spørgstiden. Den skal vi gerne have fyldt ud.
-
OHW..Det er helt ok med mig. Der skal være plads til det hele. Enhver kan springe det over de ikke har interesse i.
-
Så der er en grund til at jeg ikke har kommenteret på det maskespil, der udspiller sig omkring regnskabet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind