Genmab — November 2018
-
godmorgen, nogen der kender til det kliniske studie som Seattle Genetics starter op som skulle kunne blive en konkurrent til Darzalex, https://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article11008510.ece?utm_campaign=MedWatch Morgen&utm_content=2018-11-16_B&utm_medium=email&utm_source=medwatch
-
New combination trial for Elderly Fit Newly Diagnosed Multiple Myeloma Patients , including Dara https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03742297?term=NCT03742297&rank=1
-
@lahn1: Jeg mener at hvis der er embargo, så er der embargo. Han er nok kommet til at tale over sig om pfs'en, griber sig i det, og klapper i vdr. MRD. Efter min smag gik han klart over stregen i går i sin overbegejstring. Men skal der endelig tolkes på det, så venter der os nok flotte MRD-tal.
-
Hvis det følger mønstret fra de andre dage, så ender vi med et fald

-
At han så tillige begynder at sige lidt om data er endnu mere kritisk, men tror at Jan og Peter vist altid har været på god fod, så måske blot humøret der løb af med ham. At de underliggende data følger en forbløffende flot PFS kurve må være godt - selv om jeg tvivler på vi når 50% MRD negativ allerede - i hvert fald i 10-5
-
Han mister enormt meget troværdighed hvis der ikke 1. kommer en late breaker med MAIA, og 2. data ikke er virkelig overbevisende
. -
Enig Sukkeralf. Markedet kender jo hans nogle gange overdrevne begejstring, og det tager de nok forbehold for. Lige præcis den her vil dog være ret ødelæggende hvis der ikke er vægt bag ordene. Vi må håbe på det bedste

-
God dag at supplere på fra morgenstunden

-
Til tider tror jeg at JvdW har en anden tidsfornemmelse end andre. F.eks nævnte han i går på Jefferies at Revlimid patentet løber ud snart (”soon”). I dette tilfælde er ”snart” i marts 2022!! Jeg ville have troet at det var inden for et års tid når man siger ”snart”! Hvis dette også gælder når JvdW nævner ”a few months, within weeks, pretty soon etc.” så er det forståeligt at markedet skuffes engang I mellem!! Men uanset tidsregningen så ligger ASH altså fast primo december:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind