Genmab — Oktober 2018
-
Ja GB - har godt bemærket at det har været oppe nogle gange. Jeg er bestemt ikke enig. Jeg er ikke bekymret for at de selv skal sælge et produkt til brug i refraktær population (minimum konkurrence). Data burde gøre meget, og erfaren salg/Medical salgsorg kan man sagtens købe sig til. Det er vigtigt man begynder at få bygget ekspertisen op, så man ikke skal afgive for meget af kagen på fremdige dara'er (lad os håbe der kommer adskillige af dem

-
Fuldkommen enig Davor. Er overhovedet ikke enig med JV. Gen vælger den helt rette strategi og det er jo helt forvrænget at tale om opbygning af en stor egen organisation. Det har de aldrig tilkendegivet. Naturligvis skal de have et modspil, og et medspil, til at sikre salget. Opbygge ekspertisen, så man står stærkt og ud fra det udmeldte taler vi om peanuts i udgifter
' -
Bibob. Ikke kun AB. Jyske og Nordea har også skiftet holdning og mener nu Genmab er en PE35 aktie hvorimod de mente PE60 var fint i 2016 inden casen var derisket. Nu hvor casen er mere klar end nogensinde nedgradere de targets uden nogen logisk forklaring
-
at sænke kursmålet NU er helt ude i skoven.Hvis der var en sidste rest af tillid til bankernes kursmål, så er den da helt væk nu. Desværre bliver der nok flere der følger efter. Bemærker i hvart fald at ingen tilsyneladende er kommet med en opjust af kursmålet. de er simpelthen bange for at stå for langt væk fra nuværende kurs. en flok kommentatorer. det er hvad de er

-
Med de langsigtede briller giver det klart mening, men det koster jo på kursen, når alle sidder og ganger omkostningsstigningen op på PE. Det ændrer sig når TV kommer på markedet - det er klart (selvom det ikke er indlysende at det skal være sådan ligesom det heller ikke er indlysende at pipelinen ikke skal tillægges nogen værdi, osv.). Det var derfor jeg gerne ville have en lidt bedre fornemmelse af hvordan tidslinjen så ud for TV. Jeg synes at jeg har set noget om det på et tidspunkt, men ...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind