Genmab — Oktober 2018
-
men du plejer jo ikke at tage mine ord for gode varer (det har jeg nu også af og til svært ved selv, men alligevel) - så denne gang - prøvt at genhøre Florian
-
GEN ligger vidt åben for et angreb. Man kan nappe dara og smide resten på møddingen. Og stadig tjene penge
-
...men på trods af det - så er der stadig intet strategisk rationale I pharma til at købe GEN!
-
Behøver ikke bruge så meget tid på om Genmab bliver opkøbt.....kommer der et bud kommer der en fondsbørsmeddelse så det op til aktionærerne og der kan komme en meddelse om man anbefaler at sælge sine aktier til den budte kurs!!!!! synes nu hellere man skal glæde sig over data og komme videre om kursen går op og ned er op til markedet....
-
Du mangler indsigt kort og godt til at være så kategorisk. Genmab vurderer løbende på deres pipeline og beholder kun det er er noget værd. Vi kan godt sidde på sidelinien og være kede af at de bruger penge på pipelinen, men der er nu her den fremtidige blockbuster skabes.
-
spændende, at du er i stand til at tale om indsigt, når du svarer på noget helt andet end diskussionen går på
-
tag et kig på Florian igen, og måske du får et andet blik på m&a situationen
-
nu tager I gas på mig, ikke?
-
når I nu ikke har gjort det, så kan jeg kun - igen - anbefale at I hører på Florians ord
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind