Genmab — Oktober 2018
-
JStudsgaard - en sjov detalje i sproget, som mange ikke er opmærksom på. Du kan "godt lide %" (25.10, 21:25). (Og jeg er fuldstændig enig.. på stående fod kan jeg faktisk kun komme i tanke om een ting der er bedre end %er.. og NÆSTEN lige så godt som sex: brøker!
-
Men ved %er: når man fordobler (2-dobler) prisen, har man LØFTET/FORHØJET prisen ("turned the price up") 100%, og når man 3-dobler prisen har man løftet prisen med 200%. Og således bliver 900% en 10-dobling, 1.000% en 11-dobling. Hvis man vil 100-doble prisen (fra de 1%), skal man faktisk kun forhøje prisen med 9.900%...

-
Jeg lægger mig fladt ned! Og undskylder mine vildledende påstande om helt forkerte prcentuelle stigninger.

-
Not better than the rest!
-
Jo selvfølgelig! Genmab stiger lige nu 692% mere end OMXC25 falder!!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind